Presentation

Nu ska jag försöka mig på detta att driva en blogg, aktivt, om hundar.
Hundrasen; dvärgpinscher kommer såklart att stå i fokus och likaså min DP Melker. 
Ni som själva har en dvärgpinscher vet att den är mycket speciell och väldigt rolig att leva tillsammans med!

Jag och min sambo/fästman bor i Stockholms vackra skärgård tillsammans med våran DP Melker. Han är hela 5 år, men kan man så tro? Jag kan inte ens räkna hur många det är som har frågat fall Melker är valp, haha!
En dag med Melker är alltid fartfylld, det händer alltid spännande saker och man skrattar JÄMT åt honom - han har verkligen humor och är ett litet krutpaket som kan gå ner till viloläge på typ, ja.. 2 sekunder? Lite värme, lite kuddar, lite filtar och sen är han i sitt fetaste chillmode. Helt awesome att mysa just då!

I vilket fall som helst, mer om oss får ni veta under bloggens gång.
För här kommer det skrivas om allt från vardagliga saker till tips, trix och träning.. you name it!

Hoppas ni uppskattar läsningen och att ni själva kan ge mig tips och idéer.
Och jag ska försöka så gott jag kan med att hålla bloggen aktiv :)


Förra sommaren, 2011. Långpromenad ute i Hemmestaspåret!
(usch och fy för flexi-koppel.. var dock det enda som fanns i bilen då vi glömde det andra kopplet hemma)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0